تجلیل و تکریم از پرسنل بازنشسته آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران
امتیاز:
مورخ یکشنبه 3/12/1404 طی جلسه ای دکتر رسولی مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان از پرسنل بازنشسته واحد آزمایشگاه قدردانی نمودند.دکتر رسولی ، بازنشستگی را پایان کار ندانسته و آن را آغازی برای دوران جدیدی از زندگی با آرامش و تجربه دانستند. ایشان با اشاره به جایگاه والای نیروی انسانی متخصص، همکاران بازنشسته را به عنوان سرمایههای اصلی نظام سلامت معرفی کرده و بر لزوم ثبت و انتقال دانش فنی و تجربیات ایشان به نسل جوان تأکید نمودند .