بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران از مراکز جامع سلامت حمزه، دشت عباس و موسیان در سال جدید
امتیاز:
بهمنظور بررسی روند ارائه خدمات، ارزیابی وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و زیرساختها و همچنین تبریک سال نو به همکاران حوزه سلامت، دکتر شهریار رسولی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران مورخ ۹/۱/۱۴۰۵ از مراکز جامع سلامت حمزه، دشت عباس و موسیان بازدید به عمل آوردند.
از جمله اهداف این بازدید پایش عملکرد مراکز تابع ،ارزیابی کیفیت ارائه خدمات بهداشتی–درمانی ،بررسی نیازهای تجهیزاتی، عمرانی و نیروی انسانی ،گفتوگو با کارکنان و اطلاع از چالشهای جاری و عرض تبریک و تقدیر از تلاش همکاران به مناسبت آغاز سال نو بود.
دکتر رسولی سرپرست شبکه بهداشت و درمان،این نوع بازدیدها را فرصتی مناسب برای ارزیابی دقیق شرایط، شنیدن نظرات و مشکلات همکاران و تقویت انگیزه آنان دانستند و عنوان نمودند با پیگیری های لازم ، انتظار میرود کیفیت ارائه خدمات در مراکز مذکور بهصورت مؤثر ارتقا یابد.