بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران از مرکز جامع سلامت تم تم آب
امتیاز:
در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۵،دکتر رسولی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به کارکنان و مردم شریف منطقه، از مرکز جامع سلامت “تم تم آب” بازدید به عمل آوردند. این بازدید با هدف ارزیابی عملکرد مرکز در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، همچنین تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانهروزی کارکنان خدوم این مرکز در سال گذشته و شروع سال جدید صورت گرفت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان در این بازدید، ضمن خداقوت به پرسنل، بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت، تکریم ارباب رجوع و تلاش مضاعف در جهت ارتقای سلامت جامعه تأکید نمودند. ایشان همچنین بر لزوم پیگیری و رفع موانع احتمالی در روند خدمترسانی به مردم منطقه تأکید کردند و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای کارکنان و تمامی مراجعین مرکز آرزو نمودند.
این بازدید فرصتی بود تا از نزدیک در جریان روند فعالیتها و چالشهای احتمالی مرکز جامع سلامت تم تم آب قرار گرفته و ضمن دلجویی از کارکنان، انگیزهای مضاعف برای ادامه خدمترسانی به مردم فراهم آید.