X

اخبار

تاریخ انتشار: شنبه 22 فروردین 1405
برگزاری جلسه بررسی بکارگیری رانندگان بخش خصوصی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران

  برگزاری جلسه بررسی بکارگیری رانندگان بخش خصوصی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران

امتیاز: Article Rating

مورخ ۲۲/۱/۱۴۰۵ جلسه بررسی امکان بکارگیری و ساماندهی رانندگان بخش خصوصی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با حضور سرپرست شبکه و مسئولان واحدهای مربوطه برگزار شد.
دکتر رسولی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران در ابتدای جلسه با تأکید بر نقش مهم خدمات حمل‌ونقل در استمرار ارائه خدمات سلامت، بیان کرد که بهره‌گیری از رانندگان بخش خصوصی می‌تواند موجب چابک‌سازی فرآیندها، افزایش سرعت جابجایی کارکنان و تجهیزات، و بهبود پاسخگویی در شرایط اضطراری شود. او بر ضرورت رعایت استانداردهای ایمنی، انضباط کاری و کنترل مستمر عملکرد تأکید کرد.
پس از بررسی جوانب حقوقی، اداری و مالی، مقرر شد واحدهای مربوطه نسبت به تدوین دستورالعمل همکاری با رانندگان بخش خصوصی اقدام کنند. همچنین بر ضرورت پایش دوره‌ای عملکرد، آموزش‌های لازم و تنظیم قراردادهای شفاف تأکید شد.در پایان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواستار همکاری همه واحدها برای اجرای دقیق مصوبات جلسه و تسهیل مراحل اجرایی شد.

تصاویر
  • برگزاری جلسه بررسی بکارگیری رانندگان بخش خصوصی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران
ثبت امتیاز