سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران
امتیاز:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، پیش از خطبههای نماز عبادی ـ سیاسی جمعه،مورخ۴/۲/۱۴۰۵ با حضور در جمع نمازگزاران، به تشریح مهمترین برنامهها، اقدامات و اولویتهای حوزه سلامت شهرستان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، در این سخنرانی که با هدف ارتقای آگاهی عمومی و جلب مشارکت مردمی در حوزه سلامت انجام شد، دکتر رسولی ضمن تأکید بر نقش سلامت بهعنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار، به بیان خدمات ارائهشده در مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی پرداخت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران با اشاره به اهمیت پیشگیری مقدم بر درمان، بر لزوم ارتقای خود مراقبتی ،افزایش سواد سلامت ،جوانی جمعیت، رعایت شیوههای صحیح زندگی، توجه به بهداشت فردی و اجتماعی، تغذیه سالم و فعالیت بدنی منظم تأکید کرد و همکاری شهروندان با مجموعه سلامت را عامل مهمی در ارتقای شاخصهای بهداشتی شهرستان دانست.
وی همچنین با اشاره به تلاشهای شبانهروزی کادر بهداشت و درمان، از همراهی مردم، مسئولان محلی و ائمه جمعه در پیشبرد اهداف سلامتمحور قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاریها برای پاسخگویی بهتر به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه شد.
در پایان این سخنرانی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، حفظ و ارتقای سلامت جامعه را یک مسئولیت همگانی عنوان کرد و از نمازگزاران خواست با رعایت توصیههای بهداشتی و انتقال آموزشهای سلامت به خانوادهها، یاریگر نظام سلامت باشند.