X

اخبار

تاریخ انتشار: دوشنبه 07 اردیبهشت 1405

  برگزاری جلسه دعوت از کارکنان بهداشت و درمان شهرستان دهلران برای شرکت در راهپیمایی جان فدا

امتیاز: Article Rating



جلسه‌ای با هدف دعوت از کارکنان بهداشت و درمان شهرستان دهلران برای شرکت در راهپیمایی جان فدا مورخ ۷/۲/۱۴۰۵ در محل دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران برگزار شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران در این جلسه به تبیین اهمیت حضور کارکنان در این راهپیمایی پرداخت و بر لزوم مشارکت فعال آنها تأکید کرد.
هدف از این تجمعات، حضور فیزیکی و ایجاد یک نمایش همبستگی و اتحاد در حمایت از کشور و جمهوری اسلامی ایران است.

تصاویر
ثبت امتیاز