برگزاری جلسه تبادلنظر و برنامهریزی برای استفاده بهینه از امکانات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران
امتیاز:
مورخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران جلسهای با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران ، معاون بهداشتی و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف شبکه به منظور بررسی و برنامهریزی برای استفاده بهینه از امکانات و ظرفیتهای موجود برگزار شد.
در این نشست، ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت اصولی منابع و تجهیزات بهداشتی، هر یک از واحدها گزارش مختصری از وضعیت امکانات و نیازهای خود ارائه کردند. محور اصلی جلسه، ارتقای بهرهوری، ساماندهی امکانات، جلوگیری از هدر رفت منابع، و افزایش کارآمدی تجهیزات در ارائه خدمات به مردم بود.
از دیگر موارد مطرحشده، بررسی راهکارهای بهبود روند توزیع امکانات، تقویت هماهنگی بین واحدها، و برنامهریزی برای توسعه خدمات اولویتدار بهداشتی در سطح شهرستان بود. همچنین تصمیماتی در خصوص پایش مستمر وضعیت تجهیزات و تدوین برنامه عملیاتی برای استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیتها اتخاذ شد.
این جلسه با تأکید بر ضرورت همکاری واحدها و اجرای دقیق برنامههای تدوینشده، بهمنظور ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان به پایان رسید.