سخنرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران در جمع راهپیمایان و در تجمعات شبانه مردمی
امتیاز:
مورخ ۱۱/۲/۱۴۰۵ دکتر رسولی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، در جمع راهپیمایان و در تجمعات شبانه مردمی، ضمن تبریک مناسبتهای ملی و کارگری، بر اهمیت مشارکت همگانی در حفظ سلامت و اقتدار نظام تأکید کرد.
سخنرانی دکتر رسولی با ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)،رهبر شهیدمان، شهدای والامقام جنگ های تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت آغاز شد. وی همچنین برای رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران، حضور پرشور مردم در صحنههای مختلف را موجب یأس دشمنان و نشانهی اقتدار ملی دانست و از این مشارکت همیشگی قدردانی کرد. وی با اشاره به شرایط حساس کشور، خاطرنشان ساخت که شبکه بهداشت و درمان، همواره در کنار مردم و سایر ارگانهای امنیتی، سیاسی و نظامی، در خدمت به نظام و کشور کوشا بوده و خواهد بود.
دکتر رسولی در بخش دیگری از سخنان خود، از شهروندان فهیم شهرستان دهلران درخواست کرد تا به توصیههای بهداشتی ارائه شده توسط کارشناسان این شبکه، بهویژه در زمینههای بیماریهای فشار خون بالا، دیابت و چربی خون بالا، توجه ویژه مبذول دارند. وی تأکید کرد: “سلامت فردی و خانوادگی شما، اولویت ماست و جدی گرفتن توصیههای بهداشتی، گامی مؤثر در پیشگیری از بیماریهاست.”
وی همچنین با اشاره به اهمیت بهداشت محیط، از عموم مردم خواست تا در حفظ پاکیزگی محیط زندگی خود اهتمام ورزند، زیرا بسیاری از بیماریهای واگیردار از جمله سالک، مالاریا و کیست هیداتید، ریشه در آلودگی محیطی دارند.
در پایان، دکتر رسولی با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون به عنوان یکی از مؤثرترین راههای ارتقاء سطح سلامت جامعه، شهروندان را به مشارکت فعال در برنامههای واکسیناسیون، افزایش سطح خودمراقبتی و توجه به مقوله مهم فرزندآوری فراخواند.
این مراسم با تبریک روز ملی خلیج فارس، روز کارگر و روز معلم توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران به پایان رسید.